Yousee: Derfor har nogle kunder betalt dobbelt

Kasper Skov Jensen 03. juli, 2018

En teknisk fejl var skyld i, at nogle Yousee-kunder har betalt dobbelt.

Det kan være en god idé lige at tjekke regningen en ekstra gang, hvis du er mobilkunde hos Yousee. Nogle kunder er nemlig blevet opkrævet dobbelt, fortæller selskabet på Facebook.

Mobilabonnement.dk har været i kontakt med presseafdelingen hos Yousee Group, der ejer Yousee. Her oplyser man, at fejlen skyldes overgangen fra et it-system til et andet.

Læs også:Yousee lækkede oplysninger på 10.000 kunder

De berørte kunder får en sms i løbet af dagen, oplyser Yousee, der forventer at kundernes penge er betalt tilbage i løbet af en dag eller to. Derfor forventer Yousee heller ikke at kompensere de berørte kunder. Det er ellers noget, der efterspørges på Facebook.

Læs også:Yousee: Sådan vil vi forhindre flere nedbrud

 

Vi ønsker at høre fra dig og opmuntrer til en livlig diskussion blandt vores brugere. Vær venlig at hjælpe os med at gøre Mobilabonnement.dk til et rart sted at være.