Danske unge taler mest positivt om Netflix

Kasper Skov Jensen 24. september, 2018

Netflix er det brand, som danske unge taler mest positivt om, viser ny analyse.

De fleste virksomheder håber, at forbrugerne omtaler deres produkter positivt. Og det er i høj grad tilfældet for Netflix.

Det viser Yougovs Word of Mouth-analyse, som undersøger hvilke brands de 18-34 årige taler mest positivt om.

Læs også:Netflix tester App Store-finte

Netflix topper listen, et godt stykke foran MobilePay på andenpladsen. De adspurgte er tilsyneladende vilde med streamingtjenester. Top 10 tæller bl.a. HBO, Viaplay og Spotify.

Mobilselskabet Oister er nummer to på listen over brands, der er gået mest frem i årets analyse, sammenlignet med en tilsvarende analyse sidste år.

Foto: Yougov

Vi ønsker at høre fra dig og opmuntrer til en livlig diskussion blandt vores brugere. Vær venlig at hjælpe os med at gøre Mobilabonnement.dk til et rart sted at være.