3 tilfreds med lille kundefremgang

Kasper Skov Jensen 17. oktober, 2018

3 fik 6.000 nye kunder i årets tredje kvartal.

Mobilselskaberne måler sig selv og hinanden på, hvor mange nye kunder det lykkes at tiltrække. 3 Danmark oplyser i en pressemeddelelse, at man har fået 6.000 nye kunder i årets tredje kvartal. Det dækker over nye privat og erhvervskunder hos 3 og søsterselskabet Oister.

Chefen for 3 i Danmark er godt tilfreds.

– Telemarkedet har generelt været usædvanligt stille her i 2018, men 3 fortsætter kundevæksten og bliver ved med at tage markedsandele, som er målet, siger 3-CEO Morten Christiansen.

Læs også:TDC dropper overvågning af mobilkunder

Han peger især på, at mange virksomheder har opdaget abonnementet 3LikeHome, hvor man kan bruge taletid og data mange steder i udlandet på samme vilkår som herhjemme.

Virksomhederne har et stigende behov for global telefoni i forbindelse med, at forretning ikke kun er noget, man driver nationalt, men i langt højere grad internationalt. Derfor kan vi også mærke, at flere virksomheder får øjnene op for, hvad vores erhvervsprodukter kan, siger han.

3 har nu i alt 1.311.000 kunder og en omsætning på 691 millioner kroner.

Vi ønsker at høre fra dig og opmuntrer til en livlig diskussion blandt vores brugere. Vær venlig at hjælpe os med at gøre Mobilabonnement.dk til et rart sted at være.