Anmeldelse af Mit Tele
Mit Tele, som indtil 2017 hed DLG Tele, stiftedes i år 2000. Selskabet beskriver på sin hjemmeside, hvordan de siden opstarten er vokset kraftigt til det, de nu betegner som “en solid spiller på det danske telemarked for de pris- og kvalitetsbevidste kunder.”
- Fri tale & SMS/MMS på alle abonnementer
- Billigt mobilabonnement – især hvis du ikke skal bruge meget data
- Nemt at skræddersy dit abonnement med deres tillægspakker
- 6-måneders bindingsperiode
- Månedligt administrativt gebyr
- Ingen underholdningspakker
- Hjemmesiden er i vid udstrækning ikke blevet opdateret siden 2017
Se tilbud hos andre udbydere
Om Mit Tele
Mit Tele, som indtil 2017 hed DLG Tele, stiftedes i år 2000. Selskabet beskriver på sin hjemmeside, hvordan de siden opstarten er vokset kraftigt til det, de nu betegner som “en solid spiller på det danske telemarked for de pris- og kvalitetsbevidste kunder.”
Mit Tele har en række tilbud for private kunder.
Deres priser ligger i den lavere ende fra omkring 99 kr./md. og er alle inklusiv fri tale. I de seneste år har de også stoppet med at opkræve et oprettelsesgebyr, når du bliver ny kunde.
Som bytte for de lave priser, har de dog valgt at beholde nogle af de mere restriktive med deres abonnementer, som mange af deres konkurrenterne ellers er gået bort fra. De har blandt andet valgt at beholde et månedligt administrativt gebyr og en bindingsperioden på 6 måneder ved oprettelse af abonnementer.
Hvis du er villig til at binde dig i seks måneder, kan der dog være gode penge at spare med Mit Tele.
Dækning hos Mit Tele
Historie om Mit Tele
om nævnt tidligere er MIT Tele et selskab, der blev stiftet i år 2000. Ifølge deres hjemmeside har selskabet i dag 180.000 kunder – fordelt over både privat og erhverv. MIT Teles navn er vokset ud af en forkortelse af tre af selskabets kerneprodukter: nemlig Mobil, Internet og TV. Fra den 31. marts 2020 tilbyder de dog ikke længere TV. Det skyldes, at TDC har valgt at opsige samarbejdet med dem.
Selskabet benytter sig af det, de selv kalder for “Nordens bedste netværk” (TT-netværket fra Telia & Telenor) og skulle derved sikre optimal dækning i alle hjørner af Danmark, Norge, Sverige, Finland og Island.
Selskabet slår sig i øvrigt på god service, konkurrencedygtige priser, høj kvalitet og hurtig levering.
Ofte stillede spørgsmål om Mit Tele
Kan man også få bredbånd hos Mit Tele?
Ja, Mit Tele tilbyder også bredbånd. De tilbyder både mobilt bredbånd og almindeligt bredbånd.
Hvordan opsiger man sit abonnement hos Mit Tele?
Du opsiger dit abonnement ved at kontakte Mit Teles kundeservice. Nummeret står længere nede på siden. Der er et opsigelsesvarsel på en måned, hvis du har været kunde hos dem i mere end fem måneder. Alle abonnementer har en bindingsperiode på seks måneder.
Mit Tele kundeservice
Adresse: Holmbladsgade 139, 2300 København S
Åbningstider: Mandag-fredag kl. 8.00-15.00
Telefonnummer: 70 23 06 00
Mit Tele Trustpilot
Vil du se, hvordan brugerne anmelder Mit Tele, kan du se Mit Tele Trustpilot her.
Hvordan er Mit Tele sammenlignet med andre teleudbydere?
På Mobilabonnement.dk kan du løbende sammenligne de aktuelle priser, tilbud, dækningsgrad og få besvaret alle de vigtigste spørgsmål, du har, når du er på jagt efter et nyt mobilabonnement.
Hvis du er i tvivl om, Mit Tele er det rigtige teleselskab for dig, kan du sammenligne deres tilbud med de andre selskabers. Klik ind på forsiden og find dit nye mobilabonnement i dag.